sjuksjuksjuk...

Dagarna rullar på somvanligt, idag är det iaf tisdag
shönt med bara 1 skoldag till och sen helgen, kan inte bli bättre.
Mitt humör är absolut på sitt värsta nu.. Allt går bara neråt..
När man tror att det inte kan bli värre så kommer nästa smäll huhu, se on elämä se..
Nåja for till sjukhus imorse, hade tydlige bihåleinflammation på båda sidorna
igen great! Enda positiva är att viruset i kroppen är borta, konstigt nog
vet de inte vad mina halsmandlar lider av, helt uppsvällda men hittar inget fel..
Nåja fick någon super antibiotika som ja ska äta 3 dagar så hoppas det blir bra haha..
Känns som ett "tycka synd om migsjälv inlägg" dethär haha..
Nåja, idag ska ja iaf ut me krisse om ja orkar, saknar att köra moppe men
det kanske inte hjälper mot min feber som inte ger sig men so..
Hoppas ni har det bra iaf kramis!
saknar min andra halva enorm mycket just nu! Puss antonia!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0