Måndag 22.7.2013

oj va längesen de var jag skrev nu igen nästan en månad haha...
Ingen speciellt har nu egentligen hänt sedan jag skrev sist!
Lite saker går väl att nämnas:
* Jag har bara 8 arbetsdagar kvar
* Skolan börjar snart :o
* Jag har inte varit nykter en helg i sommar haha
* Jag har världens bästa vänner
* Jag drar till rockoff natten till fredag TAGGAR!!!
Haha det var ungefär allt som har hänt det och som kommer att hända!
Ser egentligen lite fram emot skolan så ja får träffa alla fina klasskamrater igen!
Börjar bli lite trött av jobbet men det knallar nog på och det är ju inte 
så mycket kvar nu cashcash kommer ;)
NU måste ja nog börja sova väckning 06.20 imorgon chill!
Men uppdateringen blir nog bättre när skolan börjar sköt om er kram!
Släng in frågor på ask! www.ask.fm/idaingstrom
Senaste från instagram, är fortfarande aktivare där -> Ingstromebest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0