Award

Man ska skicka blogawarden till 5 olika bloggare som har mindre än 200 följare.
Ställ 5 frågor som bloggaren skall svara på!
 

Jag fick frågorna av Nathali,  autumnborn.blogg.se
 
1. Nämn en sak du gör varje dag - Har en vana att be till gud varje natt före jag ska sova, annars kan ja inte sova och tror att hela mitt liv ska gå under! hahaha
2. Vad är det konstigaste någon någonsin har sakt till dig? - Öhm, kommer inte på något nu just men att min hand har blivit kallad för korvgöran haha?
3. Vad är meningen med livet, tror du? - Jag vet inte riktigt tror enda meningen med livet är att man ska leva och lära sig efter sina misstag, att man inte ska vara rädd för att misslyckas och våga vara spontan!
4. Vad är det mest speciella du vill göra före du dör? - jag vill bli känd för att ha gjort någonting bra mot jorden, eller på någotsätt hjälpt folket i framtiden!
5. Berätta kort om ett av dina bästa minnen! - åh gud suger verkligen på att komma på minnen, men iaf när jag var liten och hade hela min familj runt mej och alla mina syskon, när vi bruka vara ut på sommaren och bara vara.. Känns som att det är otroligt länge sedan!
 
Jag utmanar Ida , Ann , Alex , Antonia 
 
Frågor som mina utmanare ska svara på
 
1. Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år från nu?
2. Tror du på liv efter döden?
3. Anser du att vara kär och att älska någon är samma sak?
4. Hur ser ett perfekt liv ut? eller existerar ett perfekt liv?
5. Om du skulle få välja 3 saker att ta med dig till en öde ö vad skulle det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0