Tisdag 2.4.2013

Då var påsken förbi och nu sitter jag i skolan igen, jobbigt..
Har iallafall bara denna vecka kvar och efter det provveckan sen får
jag njuta sista perioden i YA haha :) Påsken har iallafall varit super,
har spenderat den med de bäst och har faktiskt haft riktigt kul!
Igår for jag till K-stad på dagen med Ida & Eddi och åt vid Abc med
Erik, mimmi & Tobbin. For hem och försökte fixa lite läxor men hade
inte direkt någon ork till det så for ut igen med Eddi til kstad
och kom hem typ 11 :) Orkade knappt upp imorsen men tog mig till
skolan, har skrivit matte förhör idag och nu har jag just lämnat in
en filmanalys. Kvar av dagen är dubbel finska där vi har förhör också.
Idag/ikväll ska ja vara med Eddi och plugga också! Ha en bra dag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0