Söndag 21.4.2013

Då var helgen förbi igen och nu är det söndag blööö..
Kan berätta kort vad jag har gjort iaf!
fredag: Låg hemma med sjukhals och ont huve,
sov ganska mycket så på kvällen for jag med ida, eddi och hann
på roadtrip till björneborg haha! Sen via kstad, och typ kl 1 for eddi
och jag till mig och sov.
Lördag: Vaknade typ halv 10, myste till 1 då eddi for.
Hade tid till kstad sjukhuse 14.20 tog en massa tester
och fick veta att jag har fått bihåleinflammation nu också fyfan hatar livet..
For iaf ut med mese på kvällen och körde runt, kom till mig typ 12-tiden!
Idag.: Eddi for redan efter 9 och jag har tittat film och chillat! Vet inte
vad ja ska göra nu men åker iaf till ida senare idag kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0