Måndag 17.9.2012

Så var det måndag igen , vilket betyder skola och ny vecka!
Vaknade upp med stegring, hoppade ändå i duschade tog en panadol och for till skolan nice..
Är lessen över att jag missade jompan när vi skulle vara i gymmet-.- Skolan knallade på som vanligt
och jag började känna mig bättre, två sista timmarna hade vi matte där vi repeterade inför provet på onsdag nicenice... Rökte med hanna och begav mig senare hem i regnet kiva! Nu ska ja knäppa på musik och städa mitt rum och sen plugga lite matte hoppas ja iaf! Vill supergärna ut och prova mina nya springskor men måste se om ja är frisk nog för det! Ha en bra dag tjao!
















 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0