Måndag 14.5.2012


Slutet av sommare 2011, saknar den sommaren.. Men 2012 blir bäääättre!

Hej hopp idag är det måndag och jag ligger i Idas säng, dock är Ida sjuk typ!
Skoldagen var trög och jobbig blöö, fick ut engelska provet och jag är nöjd,
nu återstår bara 2 prov denna vecka och sen nå finska skit som kmr gå åt hell..
Nåja kan ju berätta om igår, tittade hockey som sagt och finland sög somsagt haha.
Stängde av tvn när det stod 0-5, for till kaskö och var med eddi,joona och Pasi!
Hade en super rolig kväll där för en gångs skull, alla var lite spårade haha!
Körde hem mopedbilen , och var hemma typ lite över 9, tittade oth och sen sova.
Imorse skulle ja ut och springa men när man tittade ut så blåste det som sat*n..
Nåja, hoppade sen på moupin och for iväg i vinden till skolan.
Ikväll ska vi väl titta hockey när fin möter kazakstan, om finland förlorar så
kastar ja ut tvn, bytter lag som jag hejar på och flyttar! Nåja nog med min pessimistiska sida
hoppas ni har en bra fortsättning på dagen baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0