Lördag 19.5

Hej hopp igår var det fredag och jag orkade verkligen inte med skolan, kände mig helt slut
och irriterad på allt så för allas bästa så stannade jag hemma och tog det lugnt.
Mot kvällen blev humöret bättre, gjorde oss i ordning, fick dricka och for till pasis villa.
Där var det en superbra kväll och vi hade sjukt roligt!
Somnda kanske kl 2-3 och jag vaknade iaf halv 9 och steg upp, städade packade och typ 11 for vi till sale.
For till apoteket i näsby sen ner till kaksö igen och sen upp tbx till närpes på pizza.
Nu sitter vi hos mig och har tittat fin-rus och finland förlorade tyvärr men jag är stolt finländer ändå!
Nu ska ja duscha städa och sen dra ut!
Ha en bra kvälL!
mera bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0