All the people on the floor!

Hejhopp, idag är det onsdag och vädret började med fint väder men nu är det åt hell..
Nåja skolan har gått helt bra, med tanke på vilka ämnen vi har haft,
har iallafall skrivit ett biologi prov som gick helt okej! Slutade typ 3, for med ida till saxess med kakor åt Ann.
Sen vidare hem till mig och då stekte ja kyckling och gjorde ägg till mums så gott det var, åt inget i skolan.
Ikväll antar jag att vi sitter inne om det fortsätter att regna, ganska tråkigt var ju inte ut igår..
Hoppas ni alla tittade finlandsmatchen som var super spännande igår men slutade äntå med finskseger 5-2!
Nåja nu ska ja väl måssa vidare här och börja skriva ett hälsokunskapsprojekt som skall inlämnas!
Vi höres baj!
arkiv-bild av mig och mitt ljusa hår! heh

Kommentarer
Postat av: Antonia

jag ha spela fotboll och så krocka ja me naon brud och så stäig ja snett :ss och så spela jag sålis i 80 min till xDD men e jieg nouu bra :)

2012-05-09 @ 19:37:46
URL: http://aantoniaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0