Söndag 16.12.2012

Gårdagen var helt fucking awesome haha!
började med att hanna och jag gymmade, for efter det till mig och skrattade och gjorde knäck!
Började göra oss klara och feelisen var på top! Runt 7 tiden kom alex och dennis och vi hoppade in i pasis nya läckra bmw hehe! Körde runt, hanna och jag sjöng för fullt ( ursäkta till de andra som tvingades sitta i samma bil och lyssna.. ) , avrundade kvällen runt halv 2 tiden och somnade genast när man kom hem!
Idag vaknade vi lite efter 10, och har tittat tv ända tills nu.
Snart blir det pepparkaksbak med min fina lillasyster och efter det skall jag städa rummet och plugga finska, ha en bra söndag alla fina!
Har tyvärr inga bilder nästan men det kommer nog några nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0