Måndag 3.11.2012

Då var det måndag igen och en ny vecka vilket känns superbra!
Min dag började iallafall lite över 7, då gick jag ut med hundarna i kylan och gjorde mig färdig.
Skoldag har varit lätt och ganska rolig faktiskt hehe! Slutade redan 13.20 så hanna och jag hoppade på moppe och for till bäckby och mocka och va ut med hundarna, sista dagen då.. :( Sen vespade vi tillbaka till Näsby märkväl att jag kör moped när det är typ -15 känner mig så cool! For iallafall till Ann och färgade mitt hår lite mörkare och klippte även pannlugg, assnygg! 
Kl 6 var det sbt , som var lika tungt som vanligt haha... Vespade hem i kylan och nu har vi suttit och pratat med Elin & kim som kommit hem från London, jag också vill!! Har även duschat och nu blir det snart sängen!
Börjar 09.35 imorgon vilket är skönt!
Det har ju även börjat snöga nu, och jag vill så tycka om vintern och jag tror jag börjar göra det mer och mer, orsaken att jag inte tycker om vintern är för att jag kör moped och inte slipper till skolan på något annat sätt och det suger..-.- 
Ha det bra iallafall så hörs vi imoron kram!

Ni får ursäkta kvalitén på iphone hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0