GRATTIS PÅ FARSDAGEN ALLA PAPPOR!

Igår när jag skulle åka till ida startade inte min jävla moped..
Men när ja hade suttit och svurit och rökt en stund och skulle prova igen så då dög det haha!
Hade haft så i närven å varit riktigt sur på både ida & pasi men de hade bara skrattat haha..
Nåja vi for nu till kaskö(ida,alex&jag) var med min underbara pojkvän och eddi.
Ville åka ut och köra ganska långt så vi bestämde oss för teuva.
For till abc och skämde ut oss somvanligt men roligt hade vi, det har vi alltid.
For tillbaka och tog via nesby men där hände ju inget..
Tillbaks till ksk, prata med erik och sen kom kimki, cappe och joona en stund.
For till Pasi spela snooker tappade närverna för att ja förlora haha.
Pasi och jag for till mig lagg och prata och sen somnade vi.
Vaknade lite efter 9 och pasi for typ 10 för han skulle hem och fira sin pappa.
Nu ska ja ner och äta smörgåstårta och sen far jag med momma till moffa kl 12! :)
vi hörs pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0