YES SHE WILL BE LOVED

nu berättar ja om dagarna dag för dag.
Söndag: Steg upp hos ida där runt 10 tiden, åt och sen hämta mamma mej. Började sakta men säkert att packa! Duschade och gjorde mig klar och åt. Där runt 4 kom ann så for vi och hämtade ida och hanna. Vi halvsov i bussen och lyssnade på egen musik ganska mysigt :) När vi kom till Åbo sa vi hejdå åt hanna och sen chekade vi in! Tycker inte egentligen om viking line båtarna eftersom att jag har tröttnat på dem när jag kört till åland! Men iaf vi gick och åt på fin restaurang hehe, det blev nog ganska dyrt men det var det värt. Sen handlade vi och sen måssade ida och jag runt. Där 1 tiden satt vi och tittade längst fram i båten. Gick väl och sova där 2-halv 3.
Måndag: Steg upp där 6-halv 7 , det var jobbigt. Vi hade iaf frukost och det va gott hihi! Gjorde oss klara och steg av i Stockholm. Det var kallt och vi gick in till centrum. Vi satt i gallerian typ 2 timmar på ett ställe och fikade det var skönt för vi va trötta och frös. Sen började shoppingen! Skäms nästan över så lite som jag köpte. Hittade absolut ingenting! Köpte iaf 2 bh , klackaskor, hårinpackning! HAHA.. Sen åt vi på burger king och fyfan vad äcklig mat :s.. Sen där runt 5 tiden gick vi tibax till hamnen och gick på birka paradise där mamma jobbat förr, hon skulle efter nå biljetter. Ida och jag satt bara i varsin stol för vi var så sjuuuuuuka.. Sen så fikade vi igen och där efter gick vi till terminalen och väntade på båten i ca 1-2 timmar ganska skönt att bara sitt tkr jag :) Nåja båten kom och vi åt på buffén och skrattade grymt mycket den kvällen haha.. Efter det blev det shopping i tax free! Jag shoppade nu parfym shen fick jag också smirnoff av mammiiii (: Sen snåssa ida och jag på runt på båten. Vi var trötta så vi gick till hytten där runt 1 tiden.
Tisdag: Steg upp som vanligt, packade, åt och gick av båten. Eva hämtade mig och ida till hamnen. For till lappvik det tog ca en timme, men ida och jag sov hela resan! E super trött nu och sen ikväll ska vi väl kanske ut i hangö eller nåt :) Men hanna kommer nu snart heeem!
tacka mig för detta inlägg det var jobbigt..

Håkon e fijn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0