RANDOMLISTA

1- Presentera mig själv + 10 fakta om mig
2- Mina drömmar
3- En bild på mig själv för 2 år sedan
4- Det här åt jag idag
5- Vad är kärlek
6- Mina föräldrar
7- Min bästa vän
8- Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon
9- Mitt drömbröllop
10- Det här hade jag på mig idag
11- Mina syskon
12- I min handväska
13- Ett barndoms minne
14- Den här veckan
15- Ett speciellt minne
16- Detta ångrar jag
17- Mitt favorit minne
18- Mina förebilder
19- Bilder som ger underbara minnen
20- Det här ska jag bli när jag blir stor
21- Min favorit mat
22- Min favorit låt
23- Det här får mig att må bättre
24- Min favoritårstid, varför
25- Det här får mig att gråta
26- Den här månaden
27- Mitt favorit programm
28- Det här saknar jag
29- Min favorithögtid, varför
30- De vackraste sakerna någon sagt till mig
yes, here we go again, bara fö att min blogg e nooo lifer och dehe e så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0