LIST-SAK

Dag 12. I min handväska
Brukar sällan ha handväska men jag kan ju skriva iaf. När jag är i skolan så har jag ju såklart skolböcker,pennskrine,tuggummi,nycklar, parfym, läppomada ja typ det! Sen i min handväska  som jag har såå ofta så har jag typ.. Plånbok, Smink, vantar, mössa, parfym, deodorant, nycklar, telefon, tuggummi, handkräm, hårspray! super intressant jag vet!..
Nu just håller jag på och läser på kemi provet, men ja måste ha lite paus för det är så jobbigt haha..-.- Men jag tror nog att ja kmr att klara det, eller jag hoppas iaf det. Ida kmr hit där runt 7 , men ja ska nog läsa egenom det en gång till och sen kompendiet och häftet! men vi hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0