två mörka ögon och leendet du gav mig

Jauu, längesen jag skrev här men jag kan ju berätta kort om helgen iaf! (:
Fredag var vi först i näsby och töllade på somvanligt, sen där runt 9 tiden så startade Ida och jag ti Kaskö! For typ till en is och hade en brasa med M, P, J & K , kiva juttu, och gömde oss i en skog(?).. For väl hem där runt 1 tiden :) Vi sov nu hos mig iaf.
Lördag steg jag upp halv 10 och gjorde mig klar för en begravning, visste inte vem det var, men mamma tyckte nu ja skulle komma med så då gjorde jag det. Sen for Ida och jag till eepee och satt där me nå fjollö! Sen där runt 6-7 for vi till Tåny och åt tårta och drack champagne , sen grilla vi nu och hade allmänt kul, tölla i näsby också! Sen där runt 10-11 så var plötsligt jag, hanna & alex in i ett hus med en massa äldre pojkar! Halva mitt släkt kom nu dit och ida och tåny kom också en stund! :) Kom väl hem därifrån där runt 3 riktigt rolig kväll! :)
Söndag var dagen efter då vaknade av att det snurrade i skallen och bankade huvudvärk!.. skulle åka med nå rosor till kyrkan men vi missa konfirmanderna hoho.. har varit till esköö med ida, alex , mimmi & tåny, sen sova en stund åså på pizza.. Samtalde också med mariah i näsby någon timme!
Lyckad HELG!

Att sakna sitt svarta hår..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0