SELVÄ PÄIVÄ

Gårdagen spenderade jag med de bästa! Hanna & jag hämtade Alexandra till Övermark. Sen kom Nettan till Ida också! vi for nu till TB satt där och åt och pratade , och hade lite mysigt! Sen for nog netta, men vi satt där en stund till! Poliserna verkade nu ha nå razzia i närpes igår, såg åtminstone 3 polisbilar! vi kom väl till mig där runt 10-11 tiden! Imorse steg ida upp med mig och vi tog vespa till kyrkan fastän det regnade hehe. Annars har vi bara luggit och haft det väldigt mysigt med glass mahah! Ikväll blir det väl inte att göra så mycket eftersom att vädret är som det är! Imorgon spenderar jag lite tid med min fina syster, längesen sist så det behövs verkligen!puss

systeryster♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0