Take a walk with me

Nu har jag pluggat i ca 1 timme och jag har hunnit läsa 4 kapitel 2 ggr + understräckningar.
Tar en paus nu och går ut och går en stund, så jag får syre och ork att läsa mer hehe..
Skickade just till karolina om hon ville joina men det är inte så säkert eftersom att hon inte hade läst mycket!
Men vi får jus e! Klockan 9 ska jag titta på något med sveriges familj haha, och efter det DH!
Har håltimme första imorgon häääärligt :) Men vi syns nu ska jag ut med musik i öronen ;)
Puss


Me right now, ser helt slut ut hehe..


Uppdatering; Går ut och gå först kvar över 7 eller då går jag till Karolina så jag tvingar mej själv att läsa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0