If it means alot to you

Hade inte tid att uppdatera igår efter till biblioteket.
For nu till mommo ett varv och sen lyckades ida övertala mig att komma ut!:)
Tog mina fötter och mot eepe och var där en stund med Ida, Mimmi , Tåny och Kenny.
De for nu så jag va med Ida och for till henne en stund.
Mommo hämtade mig efter 9, jag läste nå böcker och tittade greys.
Somnade typ 12 och steg up 8...
Hade en timme tyska och sen simhallen resten av dagen me Karolina.
Vi var typ sekreterare men gjorde typ inget hehe.
Kl. 13 gick vi till skolan och hade 15 min matte och sen slutade vi, lyx?
Satt på med Karolina hem och var med björn en stund.
Nu har jag gjort läxorna och läst en superbra bok.
Den handlar om två enäggstvillingar ena blir överkörd och den andra berättar
om hur det är att bli lämnad ensam hemma, författaren själv är den som e den som överlever.
Boken heter jag saknar dig, jag saknar dig.. typ :)
Ikväll blir det ridning troligtvis, imorgon har vi 1-4 timmen teater eller skådespel typ?
pusssa

Gammalbild från typ sommaren eller i början av skolan? hos mimmi!:)

Kommentarer
Postat av: Kawallinenö

Due' no söt du! (:

2010-10-28 @ 14:56:16
URL: http://karolinadansariregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0