Första snökrig

Åkte ut med Ida då eller vi gick till Eepee.
Var med lite folk och skrattade allmänt åt vissa hahah..
Nåja hade nu iaf snökrig med Ida & Tony, blev snömylad för fler:O
Helt våt överallt när vi gick hem (uppfatta inte fel)..
Men ja allmänt trevlig kväll tycker nu jag :)
Ida och jag vann nu sist och slutligen, beat that!!
Men nu ska ja va med WestergardN och säkert sova sen.
På lördag åker Ida och jag på karjala kupp, wooow..
Skulle gärna åka till mariah men det där är bara 1 gång i året!
Men Mariah vi MÅSTE göra det en helg när Ida och jag också är med!
Kul kommer det iaf att bli 6 timmars långresa med Ida i en buss , kan det bli bättre?;D
men ja vi hörs Pussen!
Ingström efter ett GRYMT snöbollskrig..!

Glöm inte frågestunden som avslutas på söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0