CYKELDAG2

Ska berätta lite mera om cykeldagen. Började med att mommo skjussade mig till Emelie.
Där väntade Emelie & Celine på mig! Vi cyklade till skolan där resten av klassen väntade på oss,hah.
Så cyklade vi alla iväg då mitt påvägen hah. Det blåste mycket och pojkarna tog snålskjuss ..
När vi kom till simhallen åt vi grisar och drack trip. Sen skulle vi till kalax, men vi stannade vid eepee
och gick in! (: Sen stod vi utanför eepee en stund (: Efter en stund fortsatte vi resan mot Kalax.
Det tog en god stund eftersom att alla höll på att stanna farten.. (: När vi kom till Kalax skolan
satt vi en stund sen gick vi och tittade när lågstadie ungarna spelade fotboll och vissa pojkar var med.
Sen skulle de komma till mig och titta på huset (: Studsade och sen fortsatte de hem och Jenni lämnade
här (: Emma, Annika, Jessi, Karolina och Miranda kom hit senare (: NU har jag varit till Vasa med Karolina (:
Hittade avslutningskläder och sommarkläder! Bilder kommer kanske seen (: puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0