Onsdag 18 september

Då var det onsdag och 2 dagar kvar i skolan före praktiken börjar..
Min morgon kunde börja bättre, är helt sjuk i öronen och bihålårna som 
jag har varit nu i typ 2 veckor awesome.. For till hvc lite efter 8, men hittade dom
någonting nej, fan.. hatar att vara sjuk..
Sitter iallafall och smittar ner alla mina andra klasskamrater i skolan nu haha..
Ikväll blir det vasa by night och inte mitt huvud dör 100 gånger före det.
Har även engelska prov i gymnasiet imorgon vilket inte känns så säkert haha, men so..
Nåja, ska väl fortsätta med att göra ingenting nudå!
Såri för brist på bilderna men min iphone e på service ännu :( snart kommer min älskling :)
hihi älskling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0