Onsdag 11 September

Oj, längesen igen nu, vet inte vad jag gör så att dagarna går så snabbt haha..
Skolan knallar iallafall på och vi har snart gått en period i skolan herregud.
Nästa period är det praktik och Hanna och jag ska vara på k-hallen fun!
På tal om Hanna så har hon klarat kortet som alla kanske har fattat så ända vi gör 
nu är att vara ute och ragga i henner ford fiesta, haha lilla pärlan ;)
I helgen var det fagerö vilket var helt bra, men jag lyckades få sönder min
gulliga iphone, stackars älskling så nu är den på service.. Men eddi var
snäll och lånade ut en av hans till mig så känner mig inte helt osocial, min dator är även på service
haha jag är verkligen duktig!
Idag skall jag till sjukhuset hoppas de verkligen börjar fatta att ta bort mina halsmandlar nu!
Efter det blir det simning med hanna 2 gången(!!!!) den här veckan hehe super kul är det :D
Men nu är det snart mat vi hörs puss sötisar! :D
:( Bakskalet är likadant..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0