Oh if u could see me now.

Då var denna helg över , helt bra har den varit haha..
fredast var jag ut och körde med hanna,ida,alex och marina!
Helt chill, med lite tårar men det är bra ibland också, puss gumman jag finns!
Slutade kvällen där runt 1-2 tiden och somna shönt i egen säng :)
Lördag kom ida, hanna och alex hit vi åt mat och sen gjorde hanna
pasi och jag oss klara för förlovningskaffe och var där en stund.
Körde till kaskö ett varv och sen hem och göra oss klara för förlovningsfest hehe..
Kul hade vi och runt 11-12 kom vi på att åka till P's villa dit också K och B kom hehe!
Spårade lite shönt att sova typ 4 pers i en säng som knappt e 120 cm bra där!
Hanna och jag vaknade väl typ 10 och ida hämtade oss snäll som hon är.
Har varit på pizza nu med mamma, sara och ida och ska börja göra mig klar och åka ut!
Imorgon börjar praktik, får se då :) Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0