PÅSKLOOV!!

Oj gud vad shönt med påsklov, behövs verkligen! Håller på
att dö eller somna in i gymnasie-koma haha, snart är det över iallafall!
Veckan har iallafall gått snabbt somvanligt, och min dit har spenderats med min älskling 
och mina underbara vänner iallafall en del av dem! ;) Har kommet hem sent typ varje
kväll så har inte blivit mycket sömn vilket jag börjar märka av nuuu!
Igår for jag till Ann och färgade mitt hår så nu är jag rödhårig, super nöjd! Bra me förändringar!
Nåja skoldagen var jobbig idag och jag var tvungen att vespa imorse, kallt som fan!
Ikväll ska ja vara med Eddi vet inte vad vi ska göra men kommer väl nog på ngt! ;)
Hoppas ni har ett bra påsklov kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0