Helgen 15-17.2

Då var ännu en helg förbi eller helg och helg, har spenderat den i skolan iaf!
Vår klass har som sagt haft lan hela helgan, helt kul men väldigt jobbigt..
Första natten sov jag mellan 06-10.00 typ och andra var jag helt slut så sov 03-10 haha..
Söndags städningen var jobbigast skulle jag säga alla var helt slut.. 
For till Ida efteråt och sen hämta eddi oss på kvällen, for till erik och titta film!
Skjussa sen Basse från övermark och körde runt lite, sen till mig ett varv och sen somna hanna o jag häähä..
Vaknade just och har ledig dag från skola wooow! Ska snart stiga upp och koka mat till E hahahha..
 
 
Fråååga mej!

Senaste från instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0