28.2.2013

Godmorgon! Idag är det torsdag vilket betyder att jag åker hem idag!
Känns lite tungt att åka härifrån och inte se min familj på länge igen..
Men endå ganska shönt att komma hem och träffa vänner och mamma! :)
Nåja, de senaste dagarna har gått snabbt ! Igår var ja in till stan,
hittade bara ett byxpar och en tröja, ska se om ja hittar mera på båten!
Antonia och jag tittade några filmer och chillade bara!
Nu ska ja börja packa ihop mina saker, duscha och sen via Carita ett varv!
Pappa hämtar mig senare så far vi och lunchar och sen blir det båten!
Vi hörs eller syns ikväll eller imorgon mina vänner! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte kim och sara din familj också??

Svar: Joo?
None None

2013-03-06 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0