Måndag 15.4.2013

Känns som att jag har fått ett liv tillbaka nu haha!
Skrev sista provet nu imorse och det var finska och det gick bra!
Har just ätit toast och nu chillar jag med musik och firar ledigheten imorgon!
Nåja, kan ju berätta lite om helgen också! Fredag skrev jag modde
for hem typ halv 10 och sen var jag med mimmi och sen ut med eddi!
Han for typ 5, och sen kom mimmi, ida & pasi hit! Kvällen bestod av
vin, ostbricka och monopol super kul hanna kom också senare!
Somnade typ 1 och vaknade tidigt nästa morgon!
Chillade och typ 1 for vi på pizza till casa, sen shoppa massa dricka!
Gjorde oss klara och runt halv 6 plockade peter upp oss!
Började bege oss mot mökki och chillade där med dricka och härligt folk!
Kom hem typ 1 igår och började panikläsa på finska! Runt 7 plockade eddi upp mig
körde runt, åt pizza och sen chilla hos mig till typ 11! Somnade typ genast när han for haha!
Nåja idag ska ja äta tacos med ida sen vet jag inte, tänkte dra till ksk men det regnar höhö!
Nåja vi hörs kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0