Helgen i korta drag

Fredag: Slutade skolan redan 11 och då for Hanna och jag till Halpin och köpte rött läppstift! Skurrade sen iväg till mig med min vespa hehe, började så smånigom göra oss färdiga och redan 3-tiden var vi helt klara att pka ut men först 7 plockade vi upp krisse & jenni och begav oss till Malin i Töjby hihi! Kvällen var super kul med roligt folk men var tvungen att åka hem ganska tidigt eftersom att det var tidig väckning och mina kompanjoner som skulle med mig mådde inte de bästa hehe!
Lördag: Väckning 08.00, duscha och sen till k-hallen till typ kl 10 och sälja kakor, det gick fort vi var klara på 2 timmar typ haaha! Satt hos mommo och väntade på pasi och sen hem och sova en stund. For till casa efter pizza och sen for vi iväg till ksk. Var med Joona, makkonen,pate och eddi sen körde vi runt och sen hittade pasi och jag erik! Följde med honom och skjussa några brudar till barin, kom tillbaka till ksk lite över 12 och då for vi iväg till näsby me mauto!
Söndag: Vaknade runt halv 10, steg upp och åt frukost! Halv 1 skjussade pasi mig till elin, var superroligt att rida i snön hehe! :) Kom just hem och nu ska ja börja me nå skolarbeten och sen får vi se hur det blir,tror ja ska va hemma idag och städa rummet från golv till tak hahah :D
Men vi hörs sen tjao!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0