Dit for det höstlovet

Jahapp, då var höstlovet föbi vilket suger.. Tänkte ta och berätta lite om helgen iallafall!
Fredag: For jag till moffa med Ann, städade ur skrubbar och kom hem typ 5-6 tiden. Gjorde mig klar och for till hannas internat dit kom också pasi och Eddi. For ut i Näsby där det var mycket folk, sen kom Alex och dennis vi for till tb ett varv sen stod vi nog och pratade en god stund. Eddi, jag och pasi for till ksk en stund och stod vid sale och rökte sen hem och sova.
Lördag: Vaknade 10-tiden, städade mopedbilen, någon kom och titta på den, hämtade eddi och spelade lite kort. For upp till Näsby med pasi och eddi, sen till hannas internate och fixa sig, till mimmi på fest, for hem 1-tiden med erik till ksk och sen soooova!
Söndag: Idag vaknade vi halv 10,tittade en film , åt frukost, tittade tv, gick ut på en promenad runt kaskö med eddi och pasi. Duschade, tittade tv, åt mat,cyklade till sale och sen har jag spenderat kvällen med eddi & pasi genom att spela kort,äta plättar och nu skuvar de med någon baslåda? medans jag har gjort min uppsats helt klar!
 
Imorgon är det måndag vilket betyder att man börjar 08.50 blöööö, pasi åker till jalasjärvi imorgon :((( kommer att sakna min pöpi så mycket! Nåja hoppas ni har en bra vecka iaf så hörs vi imorgon tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0