Måndag 5.11.2012

jasså, då var det måndag igen, alltid lika jobbigt haha! Började skolan 08.50, vilket betydde en timmes sovmorgon för min del, nicenice! Efter skolan for jag hem och gjorde en inlämningsuppgift, åt lite mat, och efter det bar det iväg  på sbt och få samma vanliga "die-moment" haha so fucking jobbigt!!! Men shönt som fan efteråt! Plockade upp hanna och sen snabbade jag mig hem och duscha och göra mig klar. 8-tiden skjussade mamma oss till Erik där vi firade lilla jiedi som blivit 18 grattis igen! :) Kom hem för typ en halv timme sedan och har läst lite på offerter och förfrågan som vi har prov om imorgon, chill! Imorgon slutar jag fyra och kl 5 åker ja med hanna & Ann på Stepbody för att kick som ass hahaha, men kommer väl att bli nice! Kvällen spenderas med matematik, min favorit! OR NOT!! Jaja men nu ska ja sova, ha det bra alla fina kramis!

bara för att min sötaste syster börja bli allt för stor nu :/ haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0