Just do it

Ikväll har jag då varit på sbt, nytt program vilket betydde att vi alla som var där dog nog lite, men det är alltid lika sjukt roligt, förstår inte hur jag kan tycka det haha! Jag har just duschat och sitter och surfar runt och spelar quiz kampen med Antonia ( hon suger) haha.. Annars ikväll ska vi väl inte göra så mycket, kanske dricka te or something like that! Imorgon blir det skolan 09.35-16,00 och efter det blir det stepbody 17.00-18.00 chillmode haha! Annars tycker jag att veckan har fått en superbra början och jag hoppas att det förtsätter så här! Men ni ska ha det bra!

Kommentarer
Postat av: antonia

ändå vindär ja de 8/10 gangår ;)

Svar: yeah sure!!
None None

2012-11-19 @ 20:42:56
URL: http://aantoniaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0