Tisdag

Tjaó, har inte hunnit skriva före nu. Skolan var lika måssig som vanligt,
efteråt hade vi hejarklacksövning det var nice. Skjussade hem Miranda efteråt,
själv for jag hem var på datorn åt och sen målade jag ägg med min syster.
Alexandra kom hit typ en stund senare och vi satt och tittade tv och vänta på ida
som kom först 8. Då for vi ut och vi provade köpa en hamburgare på city grillen och
det var super muuuums! For hem till mig och alexandra och ida ska sova här.
Ska snart titta DH och sen sova, imorgon e de skolan sen ridning!
Pasi kommer även hem imorgon har saknat honom ngt otroligt, vi firar även 7 månader imorgon!
men vi hörs imr pöss! :)
haha snygg som ja e :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0