Hej jag hatar min dag!

Dagen började iallafall bra men slutade mindre bra..
Skämde ut mig totalt! Karolina hällde av misstag hela sin matbricka över mig, alla skrattade fyfan
Närpes högstadie ungdomar är så himla mogna så det svider om det!
När till och med vänner som man trodde var bästa vänner skrattar och inte ställer då är det inte kul.
Så ja sprang av ren ilska utt till skåpet och hämtade mina grejer och körde hem med moppe bilen i racerfart!
Nu har jag lugnat ner mig tack vare min älskade pojkväns stöd han är verkligen bäst!
Så nu åker vi upp till näsby och hämtar maat vi ska även baka mums!
Så dra åt helvite Närpes högstadie hah!

Kommentarer
Postat av: Antonia

It va e väl så farligt? som e kändes tå, egentligen va e ju it tu som skämd ut de utan e va hon.. men kramis gumman, och så hörs vi! :)

2012-03-18 @ 16:35:22
URL: http://aantoniaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0