Dag 27. Din dag i detalj

Ska man berätta om en vanlig dag i mitt liv eller
just denhär dagen? hmmm.. Ja tror jag väljer en vanlig dag i mitt liv
för att min dag har varit ganska måssig idag hehehehehehe..
Först börjar jag min dag 07.00 då stiger jag upp, sminkar mig,klär
på mig och måssar sådär annårs. Efter det dricker jag kaffe,borstartänder,
går ut och röker, tittar tv en stund och iväg till skolan när den är typ 08.15.
I skolan är det somvanligt, har vanliga timmar,skrattar med min klass och har läidon.
Efter skolan hämtar oftast pasi mig så åker vi till mig, kokar mat, kanske tittar ncis
och jag gör mina läxor om jag orkar, pratar med Ida i telefon typ 100 gånger hehe.
När klockan börjar närma sig 6-7 möter vi oftast upp ida någonstand och åker typ
till ksk or something. Sitter där med folket och snackar och har det trevligt i någon timme.
Sen typ 9 tiden beger vi oss antigen till pasi eller hem till mig, när vi kommer hem
brukar vi duscha eller så tittar jag genom mina läxor ett till varv,kanske tittar vi lite tv
och sen när klockan kanske e halv 11 så somnar vi hihi! Så är min dag ungefär! ;)


haha, såhär ser det oftast ut när ida sänder meddelande till mig och jage mååsssiiigg....:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0