Dag 23. det här vill jag bli när jag blir stor

Har faktiskt ingen aning, ska iallafall börja med att gå
merkonom kombi och sen om jag är intresserad så fortsätter jag
och utbildar mig högre inom det, eller så om ja hittar något annat.
Ska också utbilda mig till bartender, ska åka på bartender skolan utomlands med iDA!

Skolan gick riktigt bra idag, var bara lite trött imorse men det gick nog.
Fick även titta mythbusters på fysik hihi, det är super bra!
Efter skolan skjussade pasi mig till Elin och rida, red Riina och det gick helt bra och det var kul!
For hem, kokade nudlar och nuggets och nu ska vi snart ut med Ida.
Ska inte varute länge, har läxor att göra så!
ha en bra fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0