Dag 11. Hur många bloggar du haft

Jaa, det är väl en några, har flera gånger prövat blogspot och devote
och sen har jag också haft en anna blogg.se blogg!
Skall nog hålla mig till blogg.se för det är lättast här hehe!

Min skoldag för sig var lätt hehe.. Började med husli x2 jag lagade te?
Sen modde tittade film, bige hade i närven, engelska gick egenom ett stycke.
Sen hämtade Pasi mig så for vi till eepee och handlade och sen hem och äta.
Imorgon sticker ja iväg på en sånhär kryssning som blev bestämt igår med ida,hanna och Eva! kul!
Nåja, ikväll ska vi väl ut ochköra och sen hoppas jag att ni allar kommer ha en super helg!
hehe, bilder från igår, jag som alltid har sååå kul i mopedbilen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0