Dag 10. Hur du sminkar dig

Först täcker jag mitt ansikte med ett tunt lager foundation som heter Dream Matte Mousse

Sen använder jag ett pudes som heter typ CLINIQUE
Detta märke tror jag däremot e ganska dyrt, har tagit det av mama  haha!
men det är iaf SUPER!


Sen böjer jag mina ögonfransar och lägger på 2 olika mascaror.
Maybellinne The colossal Volum' och L'oréal Collagene



Japp det var väl det, ibland använder jag också kajal men inte så ofta!


Min skoldag har varit trög, men min klass gör alltid allting mycket bättre hihi!
Hade 2 finska timmer före vi slutade 14.20, hade b.la ett förhör som faktiskt gick bra!
När jag kom hem drack jag kaffe,gick egenom läxorna och pratade med mooder!
Har just tittat en klipp på youtube som handlar om att fånga en person som
använder barn som slavar, dödar dem, har dem att döda folk, flickor jobbar som sexslavar..
Snälla gå in på youtube och titta på videon namnet är KONY och det är endast 30 minuter!
Själv är jag så himla klantig och får inte det hit till bloggen, men iallafall TITTA!
jaja, vidare till min dag , ikväll blir det väl att åka ut somvanlig och imorgon slutar jag 13.20 hih shöööne!
ha en bra dag my friends!
rannddoooommm


Kommentarer
Postat av: Anonym

klumpar det inte då du använder två mascara på en gång ? använder du eyeliner ?

2012-03-10 @ 09:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0