bilder

igår blev jag helt ivrig och började städa min skrubb,
hann inte riktigt med allt så ja fortsatte idag, men så här såg den ut igår hihi!
Sen idag så tänkte ja att ja kunde visa mina klackaskor eftersom
att någon har frågat om jag kan det!

här har ni dem, dock saknas ett par, de är lite lägre en de som är
här närmast på bilden!

De här är ju såklart mina favoriter ;)

Nu just sitter jag med ida och pasi och måssar. Vet inte vad vi ska hitta på riktigt men
kanske vi kommer på någonting. Idag har vi kokat mat och myst, alltså jag och pasi hehe.
Ska ta i tu med läxorna nu tror jag så ja inte behöver göra det senare!
ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Monica

Kan du ta en bättre bild på dom svarta höga stövlarna? :))

2012-07-17 @ 23:20:09
Postat av: Monica

3:e och 4:e paret härifrån :)

Svar: ska bli!
None None

2012-07-19 @ 10:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0