Tisdag 26.6.2012

Tjolahopp så aktiv jag är här alltså! Haha , men iallafall midsommar helgen var super! 
Fredagen grillade vi hos mig, alltså jag,pasi,ida,eddi,dennis,alex och sara, vi spelade kubb och pratade och hade kul! Senare på kvällen kom även erik! Vi avrundade väl lite över 1 tror jag!
På Lördag så tittade vi 90210, sen typ 3-4 skjussade pasi mig till ida, vi gjorde oss klara och ca 6-tiden plockade alex upp oss! Förfestade i Kaskö i solen med pasi och dennis! Tog bussen till fagerö, början var awesome!! Men senare kanman väl säga, har bara en komentar ja ska sluta bry mig alltför mycket om andra!
Kom hem med Burre och Kenny iallafall! Söndagen vilade vi bara och åt pizza!
Nu har jag jobbat 2 dagar och det är som vanligt! Antonia kom även igår så hon var ut med oss!
Ikväll ska vi väl säkert till ksk! Men vi hööres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0