This is the end, you know

Tjabaaaaa, torsdag idag och min arbetsdag är över! 
Igår efter jobbet for jag och red Riina, det gick super!
När ja kom hem väntade ja på Pasi sen hämta Erik oss!
Vi for ut och köra till Näsby, till kaskö och tanka, sen vidare till jussin grilli,
och efter det for vi till campingen och åt glass mums! Kom hem typ 10 och somnade kanske 11.
Imorse vaknade vi 07.12 och jag fick panik som skulle i jobb halv 8, men ja hann no haha!
Nåja, ikväll ska ja inte göra mkt, Antonia,pasi och Ida kmr väl hit tror jag!
Imorgon är det äntligen fredag och jag har min sista arbetsdag för denna vecka, kan det bli bättre?
Haha, men nu ska ja gå upp och städa mitt rum i brist på annat, hoppas ni har en bra torsdag!
haha, jag och min underbara syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0