Söndag 3.6.2012

Tjuhuuu, nu är jag här igen! Gårkvällen var awesome, började med förfest hos mig med min underbara klass, det var skitkul! Sen for vi med taxi typ halv 10 vidare till Fagerö. Satt mest på en brygga med massa folk och hade trevligt, sen hoppa jag och pasi i en bil och for till Kennys villa för att bada badtunna hahaha.. Mamma hämtade oss lite före 2 då for vi hem och sova! Idag var det bara att lägga på sig ett nytt ansikte och åka iväg på släktträff böööh.. Kom hem 3 sov till 5 och nu har Ida och jag just satt i hårförlängningarna det gick faktiskt bra! Nu inväntar jag dem eftersom att de for till Ida och hämta mopoauto, sen ska vi till Ksk, så vi hörs ikväll baaj!
Ha ett bra sommarlov my friends!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0