Good Feeling

hahaa, super gammal bild på mig och syster!
Moj, idag är det torsdag och humöret är på topp! Hade en super bra kväll igår. For till grillen och åt sen mötte vi upp pate och joona. Kom fram till att kaskö var tråkigt så vi for ut och köra alltså jag,pasi,ida,eddi,joona pate. Bestämde oss för k-stad så efter några rökpauser så var vi faktiskt där! For till ABC och drack något och hade allmänt roligt åt allt och alla. Sen när det stängde for vi på en grusväg till carlsro fyfan vad det huset är äckligt, själv har jag ju varit in där mitt i natten blää! Eddi och jag fick kalla kårar haha, sen skulle vi något storträsk men där hade de någon kedja över så att man inte slapp dit! Vägen såg också ganska läskig ut! Nåja klockan närmade sig 1 så vi begav oss tillbaka till kaskö och chillade en stund. Kom väl hem ca halv 2 , stackars pasigulle skulle upp i jobbe 8.. Jag sov iallafall till kvart över 11 då pasi kom hem på matrast, åt frukost och for hem. NU ska ja torka damm i mitt rum som jag inte har gjort på år och dagar haha.. Men vi hörs senare baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0