Dansa,pausa

Just nu, ida och jag sitter och chillar!

Tjoppla,kom just hem från ksk efter en helt chill kväll. For iväg till kaskö ensam med musik i öronen. Mötte upp ida och alex där fick ett samtal, ringde till ett sommarjobb så nu kan man väl säga att jag har ett sommarjobb ska och pröva på tisdag men ja tror nog att det går bra! Så ja kan väl säga sommarjobb-check! Nåväl i kaskö befann sig även eddi,pasi,joona och dennis. Sparkade boll, skrattade och solade. Alla for runt 10-tiden så eddi,ida jag och pasi sparkade lite boll, men sen blev det mkt krankar så ida och jag for också. Imorgon ska vi med idas vespa till söderman, sen ska ja klippa gräs och åka och se var ja ska var på tisdag morgon! Hoppas ni får en fin kväll baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0