30062012

Shalom, idag är det lördag och jag har inte skrivit sedan i torsdast, men vad är nu bättre än det?
Igår jobbade jag från 07.30-16.00, lämnade även in hur många timmar ja jobbat så snart får ja cash!
När ja slutade for jag hem , chillade, duschade och begav mig till Ksk med Ida & Antonia!
Kvällen spenderades med massa folk och vi hade nog det helt chill. Kom väl hem kanske lite över 2 kanske!
Idag vaknade vi lite över 11, åt mat, försökte få mopoauto startad vilket lyckades senare!
Idag ska ja städa mitt rum, kasta en massa kläder, se om mitt Wii funkar, åka och simma ja typ det!
Ikväll ska vi iallafall grilla, vet inte om vi åker ut kanske bara om vädret tillåter! 
Men ha en bra lördag iallafall!
hehe gammal bild när ja var ljuushårig! 
Vilket passar ja bättre i l
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0