Onsdag

Dagen har varit helt ok idag faktiskt!
Började med att miranda & jag diskuterade gymnasiet med träskvik första timmen i träslöjdsalen hehe..
Efter det sprang jag upp till textil och stickade vantar en timme!
Matte efter det där vi gick egenom en massa uppgifter till provet som vi har imorgon!
Efter det hade vi kanske hälso där vi had avslappningsövningar hehe kul!
Efter maten hade vi finska, fick ut proven och jag e nöjd faktist,bara missnöjd över mina slarvfel..
Engelska provet som vi skrev näst sista timmen gick helt bra , det var ganska lätt! :)
På håltimmen fixade vi till matteprojektet, miranda ringde runt till en massa folk!
Pasi och hans mamma hämtade oss så for vi till mig och äta glass!
Nu ska vi väl titta ncis, kl 7 drar vi iväg till ksk vi hörs mina fina!
daaageeeenssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0