Next -> engelska prov!

Tjena, dagen var enkel och gick snabb! I skolan skrev vi hälsokunskap första timmen vilket gick Ok!
Sen fick fi träffa Karolinas vackra utbyteselev från Ilmajoki hon heter Wilma och är sjukt bra på sport!
Nåja jompa timmen spelade vi innebandy och basket bläää för basket hehe..
Min mage är helt slutkörd efter att ja tränade den med en grejj igår och idag hade vi ett magtest hehe..
Nåja dagen fortsatte med mat och engelska,i engelskan gick vi egenom det sista till provet.
Två sista hade vi bildkonst, skulle planera ett arbete som man ska göra en kändis dörr alltså
på dörren ska man se vem som är ägaren, jag valde justin bieber för att han är cool!
Fick iallafall sluta 14.45 hihi, pasi och hans mamma hämtade mig så for vi hit.
har fixat mat till mig och inget annat, nu ska ja spela lite fruit Ninja och sen läsa på engelska och fixa läxorna!
Ha det chillmakrill mina vänner!
joo, och jag fröken har ändrat lite i bloggen eller kanske inte jag utan min bästis (hehe)
söta lilla ida prupp! Besök bloggen: www.westergardn.webblogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0