Do you know what it feels like to love someone?

Moi, dagen har varit helt bra, skrev ett matte prov som gick som det gick
och fick ut ett fysik prov som jag är väldigt nöjd med, somvanligt hade ja en massa slarvfel..
Nåja hade 2 håltimmar som jag spenderade med cecilia & Karolina, håller på att göra vårt projekt färdigt i matte.
Abi var även över idag men hann inte titta mkt för att vi hade prov..
Nåja, kom hem och nu håller jag på att koka mat hehe! Snart eller senare kommer ida hit och vi ska baka :)
Men vi hörs mina vänner! Jag känner mig glad när alla prov är öveeeer!
hehe mitt utseende är som det är idag, har inte gjort något med mitt hår och det e mysiiigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0