Julpyssel, bakning osv.

Hemma nu efter nästan 2 timmar på gymmet shönt!! Nu kan man verkligen ta helg och njuta av pepparkaksbak och julgodis, har inte börja ännu ska först äta mat och efter det sätter vi igång! 
Ikväll blir det väl att ta det lugnt och njuta!
Ser riktigt framemot jullovet, har varit en jobbig tid de senaste veckorna så kommer att kännas riktigt bra med ledigt som ja får spendera med mina nära och kära!

Kom även på att jag bara hade laddat upp lite bilder av vad jag vill ha i julklapp!
Men här kommer min lista iallafall:
1. Saker till lägenheten, kökssaker osv.
2. Presentkort till klädbutiker
3.Pengar till resan i sommar!
4. Justin bieber skivan och skal
5. Kläder
6. Iphone 5
7. Ny säng
8. Tv
9. Godis
10. Böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0