Fredag 21.12.2012

Idag är det äntligen fredag och äntligen jullov hehe!
Skoldagen var typ ingenting, hade 2 jomppa, sedan satt jag och surfade medan några skrev ett prov och efter det fick vi åka hem,ganska chill hah! Ikväll blir det att vara med boysen, vi ska väl ut i pasis bil tror jag, hanna åker ju till lappvik idag kommer att sakna mitt troll! Nu just ligger jag och ser på hart of dixie funfun!
Jorden har inte gått under som de sägs att den ska, fuck it jag som vill vara med om något häftigt, dock så vill ja ju inte att alla ska dö, men ja skulle verkligen överleva hehe!! Förstår inte varfö maninte bara ger upp det där med vilket datum det går under, jorden går väl under när den går under, shit happens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0